LÖRDAG

Nu har jag slarvat igen (a) har haft mycke att göra på kvällarna så jag har liksom inte haft tid/ork att skriva.
Men nu så :)

I torsdags va jag i stallet med Veronica och hjälpte till med lite olika saker, de va verkligen jätteskönt att få komma dit! Fick också skritta lite på Rulle, en liten shettis, haha :D

Igår hade jag och Ida födelsedagsfest, inte för att det blev någon fest direkt, mest att man umgicks och så.. inte riktigt vad jag tänkt mig, men det var väl kul iallafall.

Just nu sitter jag och kollar på tv, mitt liv som popstjärna går på 5:an eller 3:an... kommer inte ihåg, men det är bra iaf ;)

Lite senare kommer Oskar hit och så ska vi grilla med några grannar ikväll, de blir mysigt! :)

/ S.H

Kommentarer
Postat av: Anna

ett inlägg per dag... ;) kom igen nu darling blogga mer :D:D ja vill läsa mer av dig här:D

2008-04-05 @ 21:15:34
Postat av: Kimp the pimp

Håller med Anna, work on it Steffi! ;D

/Pimp

2008-04-06 @ 00:59:42
URL: http://www.kimpthepimp.blogg.se
Postat av: Anonym

haha ja :D du ska få träffa vovven sötis :D

2008-04-07 @ 09:01:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0