MÅNDAG MORGON

Nu sitter jag och har datalektion, håller på med nån sorts powerpoint presentation.... död.
Sebbe sitter brevid mig, han spelar nått noob spel och jag försöker göra nipple twister på honom (a) haha han får skylla sig själv... han får väl sluta träna så jag helt enkelt inte vill göra de på honom.

Jag saknar Anna :( hon är väl för söt alltså! grym tjej...
Hoppas jag ska hem till henne nån dag denna vecka, jag vill träffa hennes lilla chihuahua! sjukt söt! :)

Idag har jag en ny outfit, fick den av mina vänenr Veroncia och Martina i födelsedagspresent i fredags och jag fyller år imorgon!! :)

Släkten kommer imorgon kväll och fikar och så, som alltid. Oskar ska komma också, men jag ska försöka övertala mamma att han ska få sova över inatt så han är med på morgonen...(a) jag fyller ju trots allt år, så jag hoppas hon går med på det.

Nej, nu ska jag försöka hålla mig till powerpoint presentationen... det som är så intressant och viktigt. NOT! :D

/ S.H


Kommentarer
Postat av: Maria

det är inte annas chihuahua ;) haha!

2008-04-07 @ 19:58:57
URL: http://fashionstars.blogg.se
Postat av: Sofia

hörru, ta det lungt med sebbe ! hahah

2008-04-07 @ 22:04:41
URL: http://sufias.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0