MATTE LEKTION

Ja nu sitter jag här och räknar lite potenser och sånt... *host* (a)
Nejdå, men jag ska försöka börja med det såfort jag bloggat klart.

Igår vart det inget inlägg, tyvärr, men jag var borta hela dagen. Var på återbesök på sjukhuset och sen shoppade lite välbehövliga grejor som underkläder, hudkräm/primer, ballerinastrumpor och makeup remover.
hudkrämen jag köpte kommer från "the body shop" och kan även användas som en primer, man blir verkligen helt underbart len om huden efter en omgång ;) kommer dock inte ihåg vad krämen hette, så det får jag väl skriva i ett annat inlägg. Bild på burken kommer också.

Idag går vi bara halvdag i skolan, jätteskönt!
Så jag ska fråga Anna om hon vill fika eller nått efter skolan:) har saknat henne så!

Nej nu ska jag nog återgå till matten. Prov om 2 veckor.
Take care!

/ S.H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0