ON MY WAY!

YES! nu sitter jag i Anna's rum och blir plockad på huvet :) är jätteförväntansfull!
Vi fick köpa en heltäckande färg för dom hade inte något paket med ljusbruna slingor, så jag har ett paket med heltäckande ljusbrun färg och ett slingpaket för blonda bara för att få tag på hatten (a)
AAAAJJ nu gjorde det lite ont när Anna drog upp lite hår med dendär pinnen.

Aja, idag fyller min lillebror 15 år och han har fått en moppe.
Ikväll kommer släkten och ska fira så dom kommer få se mitt fina nya hår :)

Jag hör av mig sen när  detta är klart så ska ni kanske få sen en "före" och "efter" bild.

/ S.H

Kommentarer
Postat av: Natalie

Haha ja, gillar du matte? Det är inte min starkaste sida, var nära att få ig i matte B förra året ;)

2008-04-15 @ 18:18:05
URL: http://Ntm89.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0