FINSK AFTON HOS MORMOR

Ny vecka igen, dags att ta nya tag!
Vi hade en lång dag i skolan idag, men den kändes inte lika lång som den brukar, så det var rätt skönt :)
Jag körde igenom min konsertlåt "Vegas" med Sara Barellies (eller hur det stavas?!).
Agneta, en sånglärare på skolan spelade piano till och det hela gick bra, bara det att jag under helgen börjat nysa igen och har blivit täppt i näsan så jag låter nasal.
Och imorgon har jag ett viktigt rep med en annan sak, som fortfarande är hemlig, men som jag hoppas på kunna avslöja redan imorgon...;)
Man kan säga att jag är något trött på att aldrig få friskna till...


Lussebullarna blev NÅGOT goda...

Efter skolan åkte jag hem till min käre mormor och spenderade tid med henne och mamma.
Vi gjorde finska piroger, bakade lussebullar, trakasserade varandras misslyckanden under baket (my favourite part) och fikade såklart lite efter allt ståhej :)



Love/ S.H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0