STRESSIGT MEN KUL!

Hejsan :)
Jag blev så glad igår när jag fick veta att min körkompis Maria läser min blogg varje dag, så jag var bara tvungen att uppdatera nu så hon har något att läsa, haha ;)

Igår hade vi ett långt och jätteroligt rep, och idag fortsätter det.
Allt känns stressigt just nu, det känns inte som att man har någon koll direkt, men jag har samtidigt enormt kul med alla i körslaget! Det som känns stressigt är mer att jag ska flytta runt som en tok denhär veckan och veta vad jag ska ha med mig till varje plats.

Såhär ser (och har sett) min vecka ut:

Fredag 19/12: Jag packar 3 väskor; en med skidkläder. En med kläder som jag ska ha när jag bor hos oskar och en väska med kläder som jag ska ha efter Idre när jag bor hos Anna.

Lördag 20/12: Familjen åker upp till Idre fjäll och tar med sig min väska med skidkläder. Jag stannar i stockholm och sover över hos Oskar.

Söndag 21/12: Rep med körslaget tidigt på morgonen till kvällen. Somnar kl. 19.30 hos Oskar.

Måndag: 22/12: Lämna väskan med kläderna som jag har haft när jag bott hos Oskar och ta med mig väskan som jag ska ha när jag ska sova hos Anna efter Idre. Åka in till stan och köpa svarta leggins till körslaget (släpa på den tunga väskan). Rep med körslaget till seeeeent på natten. Ta taxi med Anna hem till henne och sover där.

Tisdag 23/12: Lämna väskan med kläder som jag ska ha när jag bor hos Anna, tar med mig en liten packning med Necessär, modetidningar och annat pyssel och åker sedan in till centralen kl 06.00 på morgonen. Tar tåget upp till Mora, byter till buss som tar mig till Idre fjäll. Framme vid kl.15.00 på eftermiddagen.

Onsdag 24/12: Firar jul, åker skidor och myser med familjen.

Torsdag 25/12: Åker skidor till kl 12.00, sedan packa om och åka tillbaka till Stockholm med en buss som går vid kl. 15.00 på eftermiddagen. Framme i Stockholm sent på kvällen och åker hem till Anna för att sova där.

Fredag 26/12: Upp med tuppen för idag är det  den första direktsändningen med körslaget på tv4! Sover sedan hos Anna.

Lördag 27/12: Direktsändning idag igen! Idag åker en kör ut, så rööööösta på Team Nanne!! ;) Familjen kommer hem från Idre och kommer och kollar på direktsändningen i studion. Åker sedan hem med dom för att övernatta i mitt egna trygga rum.


Mycket att komma ihåg, ha?

/ S.H

Kommentarer
Postat av: Anna

vad har man inte en kalender till ;)

2008-12-22 @ 12:57:31
URL: http://annakanna.blogg.se/
Postat av: maria

va härligt! jag är en flitig läsare numera ska du veta! :O haha!

2008-12-22 @ 23:04:41
Postat av: lovisa

jag läser oxå ska du se! spännande! räkna med en röst från mig nu! kraaam och lycka till! <3

2008-12-25 @ 21:14:18
Postat av: Angelica

ojojoj! Väldigt mycket XD Men ska rösta på er i körslaget! kramar angelica<3

2008-12-25 @ 21:51:02
Postat av: Aseel

vad som än händer ska du veta att ni var jätte duktiga<3

2008-12-27 @ 15:17:53
URL: http://essofhearts.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0