FILMKVÄLL

Vaknade upp hos Älskling idag, underbart! Vi myste ett tag i sängen och gick sen och åt frukost.
Efter en välbehövlig dusch blev vi upphämtade av mina föräldrar och åkte till heron city :)
Där bowlade vi, och hör och häpna: jag kom tvåa!! shit... gjorde 5 strikes!
Men jag måste erkänna mig besegrad av Oskar som vann rätt stort... haha.

Jaja, nu är vi iallafall hemma hos Oskar igen och tar det lugnt medan vi väntar på Kim , Sofia och Ariel som ska komma över på filmkväll.
Vi funderar på att hyra något riktigt najs, typ....supersugen! XD
Men nu börjar Sofia sms:a om att hon kanske inte orkar åka ända hit så jag får tvinga henne lite så går det nog bra sen (a) hihi.

Om inte hon och Ariel kommer, har vi iallafall våran trogne Kimp the pimp.
He's the man.

image12

Nu ska jag äta Ben&Jerrys fossil fuel, yey!

/ S.H

Kommentarer
Postat av: Sideshow bob

vadå inte bjuda mig tjockt keff stil!

2008-03-23 @ 18:26:01
Postat av: Anonym

haha du ÄR bjuden ditt mähä!

2008-03-23 @ 19:59:53
Postat av: Sofia

hyr supersugen!! själv tyckte jag att den var jätte rolig men det kan ju också bero på att jag har överdrivet dålig humor haha! kul att du bloggar hörru!

2008-03-23 @ 21:34:25
URL: http://sufias.blogg.se
Postat av: Anonym

hehe nej vi tittade på en sjuk film som jag kommer må dåligt över under typ halva mitt liv!! :P

2008-03-23 @ 23:23:03
Postat av: Kimp the pimp

Mycket fint inlägg, citerar 2000-talets mest sanna ord:
"...har vi iallafall våran trogne Kimp the pimp. He's the man."

/Pimp

2008-03-24 @ 12:37:46
Postat av: Aseel

Aha aha,,ville bara komentera om glassen,,Ingen smak äger Peace of cake!

2008-04-01 @ 22:37:55
URL: http://essofhearts.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0