GUITAR HERO

Yes, nu har vi sett en zombie-film som va typ helt sick... fattade ingenting av den och jag tycker den va mest äcklig.
Kommer inte ens ihåg vad filmen hette:P

Nu har man proppat i sig en halv Ben&Jerrys, men shiat va den va GOD! hih
Sen har man ätit massa popcorn och typ stört Kim hela tiden (a)

Nu spelar killarna (Oskar, Kim och Martin) Guitar Hero och jag har väl inte så jättemycke att göra så jag sitter här och bloggar istället :)

BTW, Jag ska få en bärbar dator!!
DET är rätt najs, för då kan jag ligga i sängen varje kväll och blogga... guh va mysigt!

Imorgon funderar jag på att åka in till stan och köpa ett par jeans som jag har spanat in.
Det är ett par mörkblå, slimmade stuprör med låg midja från Nudie.
Kostar dock 1000 kr och jag har ju inte riktigt resurserna nu när jag slösat en sjö med money i Indien...(a) men jag vill ha dom iaf.

Take care!

/ S.H

Kommentarer
Postat av: Kimp the pimp

Ja en lite annorlunda film var det haha :P Och du ska fan få för att vara jobbig, grr!

/Pimp
PS. Jag äger på Guitar Hero!

2008-03-24 @ 12:39:37
Postat av: S.H

hihi (a)

2008-03-25 @ 10:12:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0