Hello again!

Gu, vad jag är slarvig med att skriva inlägg :S
Jag får helt enkelt bättra mig på det, för det känns så bra efter att man skrivit.
Nu har jag alltså kommit hem från Goa och är lite lagom brun (det mesta har ju börjat blekna bort tkr jag, grr...).
Nu gäller det bara att försöka hålla brännan så gott det går med peeling, solarium och HTH's fuktkräm ; )
Lite bilder från semestern...

    



Anledningen till att detta inlägg heter som det gör är såklart p.g.a. den vita skiten som har vällt in över hela stockholm. Kul. Inte.
Det skulle ju liksom bli vår nu?!
Nej, jag har fått mer än nog av vinterjackan och mockastövlarna...

Idag har jag varit på min sånglektion efter skolan, precis som alla andra tisdagar, och det var riktigt roligt.
Jag sjöng "come away with me" och fick reda på att jag och en annan jätteduktig sångare på musikskolan ska köra "Hero - Charlott Perelli" på sångskatten.
Jag blev väl inte sådär jätteförtjust över låtvalet som min sångpedagog gjort, men men. Vad ska man göra?

Jag har läxförhör på prepositioner imorgon, så jag hinner inte skriva så mycke mer ikväll.
Efter typ max 20 min plugg ska jag nog ta mig en kopp te och lite kola kaka och läsa vecko revyn... ni vet, såntdär som man behöver efter en mycket ansträngande pluggstund... herregud ja.

/ S.H


Kommentarer
Postat av: Anna

Håller med dig om vintern,haha! kanske ska fira julafton på nytt? känns som att vintern närmar sig;) hahah!!
/ A

2008-03-18 @ 20:36:02
URL: http://annakanna.blogg.se
Postat av: S.H

Haha ohja!
Det blir pepparkaksbak hos mig på lör, wanna come? ;) haha

2008-03-18 @ 20:37:26
Postat av: Kimp the pimp

Tjaaaao :D
Ta och skriv ett inlägg om hur bäst jag är så ska jag besöka din blogg varje dag! ;)
// Pimp (Aka Kungen, The One, "Coolingen" med fler)

2008-03-18 @ 20:53:44
URL: http://pimp.blogg.se
Postat av: Soffipropp;)

Hur gick det med prepositonera idag då?
Antagligen bra, eftersom att du satt next to me babe:)

2008-03-19 @ 18:34:24
Postat av: S.H

haha du, det gick JÄVLIGT bra för mig ska du veta! hur gick de för dig, love?

2008-03-19 @ 20:51:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0