INREDAREN

Inatt sov Älskling hos mig :) vi tittade på film och myste hela kvällen igår.
Imorse åt vi en jättegod frukost med te och rostad macka med apelsinmarmelad :) mums!

Sen åkte vi till Tumba centrum för jag skulle köpa lite inredning till mitt rum.
Jag köpte en tavla och lite ljushållare på Inn och finn och två fina ljusstakar av glas på Hemtex.
Okej, det blev väl inte så mycket som jag hade planerat, men jag är väldigt kräsen med vilka prylar som ska finnas i mitt rum, så jag ville inte göra några onödiga impuls-köp.

Jag har hållt på rätt länge med att samla rätt saker och möbler till mitt rum för att det ska bli så perfekt som möjligt och jag börjar väl bli rätt klar.
Jag ska bara fixa en hylla att sätta upp alla mina hår- smink- och hudprodukter på och lite annat krimskrams som gör själva touchen i det hela ;)
Ska nog sätta upp en bild på mitt rum sen när det är klart, vill ha lite respons på mitt verk, haha.

Nu är jag hemmos älskling och ska sova över. Ikväll blir det våfflor för det är faktist våffeldagen idag! :)
Och jag som är så special ska få göra en egen våffelsmet eftersom att jag är glutenallergiker,
dvs. att jag inte kan äta något som innehåller vete, korn eller råg. Havre går däremot bra för mig, och tur är väl det för jag äääälskar äppelpaj med havre-smuldeg!!
ja gu vad jag är en efterrättsmänniska.
Och risifrutti.... ojoj det kan man bara inte leva utan.
Låt mig citera min käre vän Anna:
"...asså ärligt, risifrutti är fan bättre än sex!"

/ S.H


Kommentarer
Postat av: Titti

Ha en trevlig kväll! :)

2008-03-25 @ 17:20:34
URL: http://tittisegen.blogg.se
Postat av: Anna

hahahha Steffi, de där håller vi för oss;) hahah!

2008-03-25 @ 17:44:05
URL: http://annakanna.blogg.se
Postat av: S.H

haha no way, den kommentaren är så skön så den bör offentliggöras! :D haha

Titti: tack detsamma :)

2008-03-25 @ 20:29:34
URL: http://stephaniehansson.blogg.se
Postat av: Anna

hahahaha! :D

2008-03-26 @ 10:52:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0