SOVDAGS

Kom hem från stallet för ett tag sedan. Det gick riktigt bra idag med! Fick rida en ung liten ponny på 5 år som heter Toddy, han är en söt liten rackare, men svårriden då han är i sin egna lilla värld hela tiden och bara kan inte fatta en ordentlig galopp... haha.
Men somsagt gick det bra när jag red honom idag så några galoppsprång fick jag till och efter hälfen av lektionen gick han tillochmed i form (!!!). Unbeliveble, Toddy.


Toddy. (bilden är tagen från www.parlviken.se)

Jaja, nu sitter jag iallafall i mitt rum, har precis gjort lite engelska och ska faktist ta och lägga mig nu... är väääldigt trött efter det hårda arbetet på ridningen!
Vad kan man säga? I DESERVE A BED!

/ S.H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0