INFO

Som sagt, har börjat blogga igen vilket känns jättekul!
Jag kommer väl fortsätta att blogga om samma saker som förut, så gillade ni mig då så gillar ni mig fortfarande :) haha.

Lite snabb uppdatering av mitt liv:
- börjat rida igen, på pärlviken i Tumba!
- Fick IG på matteB provet.
- har kanske fått extrajobb på restaurang hågelbyhus!
-Är fortfarande ihop med Oskar :)
-Blivit KUNG på gitarr.


Jag & Sparre på hopplektion.


Imorgon ska jag på kryssning med Viking Line - Cinderella, ska bli jätteroligt! Jag åker med Älskling och hans familj och jag har valt kläder i typ 2 timmar idag (a).

Nu ska jag umgås med min finafinafinafinafinafinaFINA pojke :)

/ S.H


Kommentarer
Postat av: Maria - f a s h i o n s t a r s ☆

åh så härligt att ha dig tillbaka :)



jag red där förut hihi

2008-10-29 @ 10:06:37
URL: http://fashionstars.blogg.se/
Postat av: Stephanie

Hihi :)

2008-10-29 @ 15:22:04
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0