LANDET!

Hej allihopa!
Vi kom hem från kryssningen igår och var hur trötta som helst så jag och Oskar hyrde en skräckfilm, "Shrooms", vilket resulterade i att han hela kvällen fick följa med mig på toa, när jag skulle sminka av mig, om jag skulle hämta lite vatten från köket... you name it.

Kryssningen var jättekul! Förutom att det var 18 årsgäns på att komma in på Club7. FY.
Annars hade vi hur trevligt som helst med drinkar, buffé, shower och Tax Free!
Jag köpte en parfym från YvesSaintLaurent som heter "young sexy lovely", skitgod!

Min parfym!


Nu ska jag umgås med min kära vän och fina kille som sitter i mitt rum och spelar vänd tia.... suck.
Sen ska vi åka och köpa mat för ikväll smäller det!
Vi ska åka till Kims land hela helgen och vi kommer ha de awsome!

/ S.H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0