ÖSTERSJÖNS HETASTE DANSGOLV

Japp, idag åker jag på kryssning med Oskar!
Har köpt ett par leggins nu som jag ska ha till kvällens outfit, ett par silvriga från Wera. Fint!
Sitter på mammas jobb nu och bloggar från 16:e våningen i den första skyskrapan vid Sergels torg och jag har en underbar utsikt härifrån!

Ska träffa Oskar snart och ta något litet på donken så man står sig till Buffén kl.21.
Ikväll blir det verkligen party hard på "östersjöns hetaste dansgolv" haha.
Tyvärr blir det nog inte mycket bilder då jag inte har en ordentlig kamera förutom den jag har på mobilen... herregud.
Ska kika in på TaxFree och förhoppningsvis köpa en parfym. Godis kommer jag nog köpa hursomhelst!





Imorgon blir det frukostbuffé och kanske kommer jag även unna mig lite lyx på spa-avdelningen! :)

/ S.H

Kommentarer
Postat av: Anna

ha det super mys gumman! :)

sen äre ÄNNUMER party hard fre-sön ;)

2008-10-29 @ 17:03:30
URL: http://annakanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0