18 ÅR IDAG!!





Yesyesyesyesyesyes! Idag fyller jag äntligen 18 år och det ska naturligtvis firas med släkt och familjevänner ikväll :)
Ut på krogen får alltså bli någon annan gång snart... hehe. 
Idag har jag mest tagit det lugnt och förberett lite inför kalaset ikväll, och nu är jag färdigfixad så jag sitter och väntar på att gästerna ska komma bara :)
I födelsedagspresent har jag hittils fått mitt tvåveckorsläger på grällsta ridcenter, pengar och två presentkort på guldfynd! haha. Jag ska ju pierca mig i naveln snart, så presentkorten kommer behövas ;)
Nej, nu ska jag upp och hjälpa mamma med det sista och sen ska jag äta så mycket godsaker så jag går upp minst 10 kg till imorgon! Haha.

/S.H

Kommentarer
Postat av: Axelalm

GRATTIS STEFFI! ;D Hoppas du hade en jättebra födelsedag! :D

2009-04-11 @ 20:46:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0