ALOT TO DO

Hej!
Sitter nu i mitt rum efter att ha varit i stan en kortis med Anna och är mätt efter kvällens middag.
Ikväll hade jag plötsligt rätt mycket att göra så jag har fått skriva en liten "att göra"-lista för att komma ihåg allt, haha.
Jag har bl.a. packat ridväskan, piffat och rensat ur min ryktlåda som ska med till grällsta, packat ner guldleggins som Anna eventuellt ska låna och snart ska jag packa kläder inför valborgshelgen då jag ska bort :) Har längtat som bara den. En inköpslista för bussfärden har jag även skrivit ner så jag har lite smått och gott att äta på under resan.
Snart ska jag även plugga lite sångtexter och historia.

Jag har under de senaste två veckorna startat dagen på ett mycket bra sätt tack vare tv3. Det är nämligen som så att varje morgon jag äter frukost, sitter jag och tittar på "Tyra Banks Show" och direkt därefter "Top Model"... vad ska jag säga? underbart. Som jag nämnt tidigare avgudar jag Tyra för er som inte riktigt förstod mig ;)

Nej nu ska jag ta tag i fler saker som jag ska göra, sedan kan jag förhoppningsvis baka lite och jäsa framför soffan.
Btw, Jag är hur glad som helst för att min nytagna navelpiercing fortfarande mår toppen! Jag är så stolt... hehe.

/S.H


Kommentarer
Postat av: Axelalm

Uppdatera mera! :D

2009-05-03 @ 23:13:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0