DEG

...Japp, det är ungefär det jag känner mig som just nu. Hemskt.
Under påsken har jag ätit så mycket så jag har nog nått 50 kg nu och det känns INTE okej, så idag har jag promenerat rätt mycket och jag ska också lägga upp ett "träningsshema" av något slag. Nu när det ändå är ljust ute på kvällarna kan jag ju alltid promenera, cykla eller jogga utomhus :) Och så blir det havregrynsgröt till frukost varje morgon.

Jag har iallafall haft en jättebra påsk på landet med finbesök, massor av godis, födelsedag, jacuzzibad, bastu och hyfsat mycket sömn :) Det enda som går att klaga på är domdär ovälkommna extrakilona...

Imorgon är det skola igen och jag kan tyvärr inte direkt påstå att jag längtar efter plugget och alla kommande prov/inlämningar, men det ska såklart bli kul att få träffa vännerna igen :)
Just nu ska jag iaf försöka plugga lite idrott, matte och historia. Svenskan är tack och lov redan gjord!

/S.H

Kommentarer
Postat av: Axelalm

hm.. Ville inte du gå upp i vikt? Eller har jag missförsått? :P Ja ännu en som har pluggat på lovet.. Fan man känner sig så dum. :P

2009-04-13 @ 17:55:20
Postat av: Stephanie Hansson

Axel Alm: Jo, men inte så mycket som jag har hamnat på! haha.

2009-04-13 @ 18:51:14
URL: http://stephaniehansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0