FÖR SÄKERHETENS SKULL

Kom precis hem efter en storhandling med mamma där vi bl.a kom hem med en ny säkerhetsväst till mig från hööks :)
Efter lödagens händelse fick mamma nog, så vi investerade i en 900 kronors livsförsäkring så att inte hästarna och ridningen tillslut gör mig förlamad.


Säkerhetsväst "CRW, Jupiter" - Hööks.
Borste - Hööks.

Nu ska jag fortsätta med plugget så jag inte har en hög med allt imorgon. Vi har gemu-prov på onsdag och inlämning av historiauppsatsen i slutet av denna vecka, så nu gäller det att ligga i!

/S.H


Kommentarer
Postat av: Axelalm

Du kan väl bli förlamad fastän du har en livförsäkring.. eller? :S Annars vill jag också ha en sådan!

2009-04-20 @ 21:17:23
Postat av: Axelalm

Du kan väl bli förlamad fastän du har en livförsäkring.. eller? :S Annars vill jag också ha en sådan!

2009-04-20 @ 21:18:12
Postat av: Stephanie Hansson

AxelAlm: haha, alltså jag menar att säkerhetsvästen motsvarar en rätt säker livsförsäkring... den är mycket effektiv och minskar risken att jag skulle skada mig så pass att jag blir förlamad ;)

2009-04-20 @ 22:07:25
URL: http://stephaniehansson.blogg.se/
Postat av: Axelalm

Aha. :D på så vis.. Låter som en bra idé ^^

2009-04-20 @ 22:55:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0