GOD JUL!

Jag passar på att säga det redan nu då jag vet att jag inte kommer kunna blogga imorgon ;) Alldeles snart åker vi nämligen till min mormors landställe och ska fira jul där imorgon. Gårdagen och natten spenderade jag och älskling i Uppsala, vilket var hur mysigt som helst! Synd bara att vi missade en träff med mina sötnosar... det dröjer ett tag innan jag får träffa dom igen :( Kommer sakna er!

Ikväll kommer min morbror med familj hit till Stockholm, och det ser jag sjuuuuuuukt mycket fram emot! Äntligen ska jag få träffa min lilla kusin Alicia! Hon är för söt. Hoppas hon gillar julklappen jag och min lillebror fixat ;)

Nu börjar Oscar bli lite otålig, så jag ska nog upp och pussa lite på honom, hehe.
Men jag säger det igen: God Jul! Hoppas ni alla får en helt underbar och oförglömlig jul! Käääääärlek <3

/S.H

Kommentarer
Postat av: Oscar

God Jul gumman <3

Käääääääääärlek (L)

2009-12-23 @ 14:08:54
Postat av: Anna

God jul på dig världens bästa Steffi!!! <3<3<3<3

2009-12-23 @ 14:54:03
URL: http://annakanna.blogg.se/
Postat av: linnea

God jul världens finaste steffi!<3<3<3<3<3

2009-12-23 @ 23:09:10
Postat av: Angelica

ja oförglömlig blev iaf julen xD hela min familj har legat i vinterkrälsjukan i omgångar ända sen nåra dagar före jul.. not mys.



men hoppas ni hade mys!

Kram



ps. jag tycker vi borde ta upp kontakten igen ds.

2009-12-29 @ 19:44:12
URL: http://angeliicaax.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0