HOLIDAYS ARE COMING!

Hjälp, vad det har snöat i Stockholm! Imorse var jag tvungen att gå från mitt hus till rönninge station då alla bussar i hela botkyrka var inställda pga halka, mycket snö osv. 45 minuter tog det att gå... men motion fick jag! ;)
Det har nog inte snöat såhär mycket på flera år alltså, det blir den första vita julen på typ 5 år skulle jag tro. Myyysigt :)




Såhär ser det ut på min tomt just nu! På den andra bilden ser ni snödrivan utanför mitt sovrumsfönster! haha, sjukt!

Imorgon är det redan julavslutning för alla elever på Stockholms Estetiska Gymnasium. Det har gått så himla snabbt... när skolan börjar igen är det redan vårtermin och min sista termin i gymnasiet. Massor av veckor och enstaka dagar kommer gå bort i shemat under våren och det betyder att nästa termin kommer gå ännu snabbare än denna! Lite ångest börjar krypa inom mig när jag tänker på att jag faktiskt kommer lämna min skola om bara typ 5 månader. Det är alltså inte alls långt kvar tills ni kan läsa ett blogginlägg om hur min student var och se en bild på mig i min vita klänning och studentmössa... ajaj nu pratar vi om något annat!

Idag är det även exakt en vecka till julafton och självklart har jag laddat upp med en julaftons-klänning:


B.Young - 399 kr.

/S.H


Kommentarer
Postat av: Anna

uch jag får ont i magen :S



Sööt du är i klänningen babe<3<3<3

2009-12-17 @ 23:24:35
URL: http://annakanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0