SJUKLING



Jag vet att jag inte bloggat på några dagar, haha. No excuses... Jag har varit hemma och vart sjuk sen i tisdags. Tur att jag lyckades hålla mig frisk till konserten iaf! men jättetråkigt att jag missade att sjunga med sångensemblen på Kims och Amandas julkonsert :/
Jag har haft konstant ont i halsmandlarna sen i tisdags och det har inte blivit det minsta bättre på 3 hela dagar... helt sjukt. Jag har haft upp till 38,2 graders feber och mått riktigt skitigt asså. Men nu har iaf febern gått ner och ligger på 37,3 men jag har likförbannat ont i kroppen (främst runt axlar, nacke och hals) och i huvudet.
Det blir ingen skola för mig imorgon heller, utan det blir en till tråkig dag nerbäddad i soffan och titta på repriser på TV hela dagen... urk.

Jag har för mig själv börjat räkna ner dagarna tills älskling kommer hit och nu är det bara 10 dagar kvar! :) Jag har varit så fyndig så jag har gjort om min chokladkalender till en "snart-kommer-Oscar-kalender". Easy done då jag åt upp chokladen från den 20:e till den 24:e hahah ;) Har man inget att göra om dagarna så...

/S.H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0