VAD STÅR PÅ ERAN ÖNSKELISTA?

Jag tänkte på det alldeles nyss, att när jag tänker på årets jul så längtar jag mer till själva dagen och människorna jag ska fira den med än till julklapparna som man alltid la mest fokus på när man var liten :P
Självklart är det alltid kul med julklappar, men kände att vuxenpoäng ramlade ner på mig när jag tänkte på det, hehe. Men jag har iallafall gjort en önskelista och här kommer den:

- Plattång (GA.MA)
- Armbandsur
- Ziptröja från Gina
- Negligé
- Presentkort
- Pengar
- högtalare till datorn

Ja det var nog allt som jag kunde komma på just nu, jag har säkert sagt fler saker när jag kommit på dom... jag har givit upp tanken på en häst iallafall ;) haha.

Nu ska jag slå in lite klappar och plugga lite på religionsprovet jag ska göra imorgon!

/S.H


Kommentarer
Postat av: Anna

Svar: jaa, visst blev hon! Gaalet snyggt!

2009-12-13 @ 15:32:47
URL: http://annakanna.blogg.se/
Postat av: Mamma

Hoppas att Jultomten läser din blogg ;-P

Du kanske måste skriva på finska eftersom de säger att han kommer från Finland, hehe Skriv inte "paskamakkara" då...

Jag ser också fram emot julen lite extra i år!

kram kram

2009-12-14 @ 14:28:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0