LONG TIME, NO WRITING...

Hejsan!
Jag vet att jag inte har skrivit på ett rätt bra tag, dels för att jag inte haft motivationen då mina tangenter på min bärbara lossnar hela tiden, men också för att jag varit upptagen med körslaget. (Lite fler läsare och kommentarer skulle inte heller sitta fel! haha ;))
Men iaf... så nu när Team Nanne tyvärr inte är med i körslaget längre så har jag ju tid att börja blogga igen :)

Jag vill bara börja med att säga att jag är hur glad som helst över att jag fått chansen att få vara med om körslaget.
Alla härliga människor, den (faktiskt) njutfulla stressen inför varje lördag och alla sena repetitioner... Allt har varit så fantastiskt kul och TACK alla som röstade på oss så vi fick hänga med ett litet tag :) Detta är verkligen ett minne för livet.


Såhär taggade var vi inför genrepet med black or white... :')

Vi är så himla nöjda med våra framträdanden i körslaget och jag är riktigt stolt över att ha fått jobba med Nanne och hela kören! Det som känns jobbigt är bara att inte träffa kören varje kväll, saknar dom något så oerhört mycket!
Igår när jag skulle ta tvärbanan från skolan så tyckte jag att jag såg Nina lite längre fram så jag typ sprang dit och skulle precis ba "NIIINAAA!!", men så vände hon sig om och det var inte hon. Men hon var riktigt lik!
AHH. jag blir knäpp på dethär.
Men som tur är ska vi träffas på lörag igen och äta middag tillsammans och ha det så himla mysigt! :)
Längtar...

/ S.H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0