MONDAY

Idag är jag rätt trött känner jag, konstigt då jag ändå la mig vid tio igår... :S Men jag har iallafall haft det bra :)
Jag har äntligen fått tillbaka min sånglärare Maria i skolan! riktigt kul, kände liksom att nu är inså roligt igen. Vi kom lite överens om att vi skulle jobba med hela min röst, mest bröstklang, vibrato och klangfärgningar, under kommande tid, så det blir nog bra.

Idag, som sagt, har vi improviserat inför varandra på sång/scenisk träning och jag har varit sååå nervös för det.
Lyckligtvis gick det bra mycket bättre än vad jag trott, så jag är rätt nöjd med vad jag gjorde idag :) Det kändes inte så farligt att stå där heller, nervositeten försvann när jag började sjunga så allt flöt på.

Nu ska jag öva lite gitarr och sjunga på BoyBand låtarna som vi ska ha med i våran produktion i skolan.
Btw, konserterna för våra produktioner kommer vara under vecka 8, inte vecka 9 som jag råkade skriva i ett tidigare inlägg! :) Så alla som vill är hjärtligt välkommna på våran konsert! Närmare info om dag och tid kommer senare.


/S.H

Kommentarer
Postat av: Orre

ill be there! boy-band v.8 kan jag boka platser längst fram, för annars hade jag och mina kompisar tänk tälta utanför konserthuset typ två dygn innan!!

2009-01-26 @ 19:44:45
Postat av: Sofia W

Det där måste man ju se, du får höra av dig när du har mer info bruden! :) <3

2009-01-26 @ 22:12:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0