NÄSSPRAY, NÅGON?

Somsagt, har jag fått influensan och jag börjar bli något trött på att ständigt ha ont i huvudet, vara helt täppt, hosta, ha ont i hela kroppen och bara vara allmänt groggy och hängig.
Jag har ägnat mina dagar åt att glo på TV, ligga i sängen och bläddra i modetidningar, så nu börjar jag bli uttråkad.

Vi ska ha produktion i skolan, dvs. att vi ska sätta ihop egna konserter i grupp, och nu är planeringarna i full gång!
Jag, Anna, Ida, Wilma och Sofia är en grupp och vi ska köra "BoyBand"-tema :)
Vi hade produktionsmöte idag, men jag kunde inte gå på det pga av min influensa... tråååkigt.
Men min flitiga grupp träffades iallafall och ordnade upp lite grejer så vi äntligen kan komma igång med rep :)

/S.H

Kommentarer
Postat av: Anna

åh gumman då!! Krya på dig<33

2009-01-19 @ 12:23:04
URL: http://annakanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0