OH HAPPY DAY

Hejsan!
Idag känner jag mig mycket bättre, igår kväll var jag även med på konserten "steg för steg" med våran skola på Nybrokajen :) Det var riktigt roligt!
Idag var jag i skolan för första gången denhär veckan, det kändes skönt att få träffa alla igen.
Och idag, kära läsare, fick jag tillbaka mitt matteprov! Som jag nämnt tidigare så har inte mina resultat i MatteB varit sådär väldans imponerande... IG i alla prov förra terminen. Men idag fick jag tillbaka vårat senaste matteprov och guess what? G!!! :D haha underbart! Jag fick tillochmed 4 VG poäng! KTH nästa? haha

Fick reda på att vi har sång/scenisk - läxa till imorgon, något jag har lite ont i magen för. Det är nämligen att vi ska improvisera på en redan befintlig låt inför varandra! Ursäkta, jag är nervös.
Vi ska välja en låt som finns, ha kvar texten på den, men göra en helt ny melodi till den. Bäst för mig att jag börjar med läxan nu...

OCH, ni har väl märkt att jag har en ny layout på min blogg? Thanks to min föredetta konkurrent i Körslaget från Team Wells, Oscar :) Kunde inte göra det utan dig!

/S.H

Kommentarer
Postat av: Oscar

Jag är ju bara bäst ;) Bara väntar på att du länkar mig här på sidan ;)

2009-01-23 @ 22:26:51
URL: http://hurry-yeah.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0