HEMMA I STHLM IGEN

Hej! Förra veckan när jag kom hem från grällsta var jag bara hemma en natt innan jag åkte vidare till falkenberg :)
Så nu har jag varit där i en vecka och har haft det supermysigt! Vi var på liseberg, stekte på stranden varje dag typ, var på krogen, åt på grand och mycket mycket mer... Vill tillbaka <3
Men nu sitter jag på landet med familjen, vilket också är mysigt :) Jag har precis bakat en hallon/blåbärspaj som vi alldeles strax ska hugga in i! Mums...

Jag är inte hemma länge till då jag redan på onsdag kväll sitter på flyget påväg till Grekland Rhodos! Vi ska bo på ett 4 stjärnit, nyrenoverat hotell som sammarbetar med femstjärniga Grand hotell, så vi kommer få utnyttja deras poolområde och vi har förbokat bord där varje kväll till middag! Naaaaaaajs.

En sak som jag har ändrat på denna sommar är att jag har börjat använda solskydd även i Sverige. Jag har ju redan en soltålig hud då jag är halvt sydamerikansk med bra pigment, så jag har tidigare struntat i att använda solkräm och sådan tidigare då jag fått för mig att man inte blir brun då. Men denna sommar har jag använt solkräm SPF 10 och en after-sun från "Hawaiian tropic" och gissa vad, jag är brunare än någonsin! kan iförsig också bero på att jag varit mycket på stranden vid havet i falkenberg, men ändå ;)
Så jag har en ritkigt bra grundbränna inför grekland och då ska jag även köpa en solkräm med lite starkare solfaktor i då solen där är mycket starkare än i Sverige. Jag har verkligen börjat ta dedär med hudcancer av solen, rynkor, pigmentfläckar mm på allvar och tänker göra det som krävs för att slippa det i framtiden!

/S.H

Kommentarer
Postat av: Anna

Åh ni kommer ju ha det hur mysigt som helst i Grekland!! :)



FAN VAD KUL MED LISEBERG!!! :D åkte du kanonen?;)



<3<3<3

2009-07-05 @ 20:25:24
URL: http://annakanna.blogg.se/
Postat av: Hedda

fixa en stolskyddsfaktor också. som försvar mot aggressiva brassestolar. :)

2009-07-05 @ 23:48:51
Postat av: Stephanie Hansson

Anna: JA DET GJORDE JAG :D:D så jääääffla stooolt! ;D <3



Hedda: Hahaha! Akta dig! våga inte lägga upp dendär filmen någonstans för annars bussar jag en irriterande lillebrorsa på dig ;) haha

2009-07-06 @ 18:30:18
URL: http://stephaniehansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0