DAY OF CELEBRATION!

Idag fyller min mor 39 år! Grattis Mami :) Så vi ska iväg och äta på en mysig restaurang i södertälje nära mormor för att fira det. Men innan det ska vi även förbi vallokalen då jag äntligen är myndig till att rösta!

Med tanke på hur dåligt väder det var igår är det förvånansvärt fint idag, kanske inte jättevarmt, men soligt... så idag blev det lite sommriga kläder. Här kommer dagens outfit :)


Tunika - Vero Moda.
Leggins med glans - Gina Tricot.

Efter firandet med mamma och familjen, ska jag vidare iväg till födelsedagsfirande av min älskade vän Veronica som fyller 18 år imorgon! Grattis gumman :)
Och snart... om 6 dagar, åker vi tillsammans med Linnea till grällsta!!

/S.H


Kommentarer
Postat av: mamma

Tack gumman för din present, fantastiska chokladkaka och frukost som jag fick på födelsedagen! Puss puss <3

2009-06-08 @ 15:26:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0