BAD UPDATE

Jag skrev ett inlägg i förrigår men det raderades när jag skulle publicera det, så jag orkade inte skiva om :P Jag var iaf i Stockholm igår över dagen med Team Wells eftersom dom hade en spelning på invigningen av kista gallerian. Ni kanske tycker det låter onödigt att åka 6 timmar buss fram och tillbaka, men jag vågade inte stanna här i falkenberg själv ett helt dygn:P Dessutom behövde jag en paus från projektarbetet. Inte för att det går dåligt, men ibland är det lite jobbigare att hålla på hela tiden.
Imorse gick jag upp tidigt för jag skulle göra nationella prov i engelskaB (skrivdelen). Det gick bra tror jag, men när jag har en känsla av att något kanske är bra brukar det bli motsatt. Menmen :P
/S.H

Kommentarer
Postat av: Anna

Svar: Vi saknar dig med!!!! <3<33

2009-11-27 @ 15:45:36
URL: http://annakanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0