BIO!

Kom precis hem från Falkenbergs enormt exklusiva biograf där vi såg den nya filmen "2012" :) Den var jättebra, men jag blev lite rädd! Jag menar, tänk om det händer på riktigt sen?! att jorden går under alltså... fy! Ta i trä.
Men nu är vi hemma igen och jag ska blogga lite snabbt både här och på min projektblogg. Snart ska vi upp till vardagsrummet och se färdigt ett avsnitt av "greys anatomy" och älskling var så gullig och gjorde te till mig! Men det sötaste var nog ändå valet av tekopp...

/S.H

Kommentarer
Postat av: Hedda

Puttinuttigt. Han kan när han vill, lillebror. Annars är The Boss-muggen rätt fin, fast kanske inte lika gullig.

2009-11-22 @ 23:35:36
URL: http://heddasbummarblogg.blogspot.com
Postat av: Mamma

Tips från Coachen: Vill du se din bror som metrolog gå in på denna länk, han kommer i slutet:

http://www.tekniskamuseet.se/templates/Page.aspx?id=20550



Kram

2009-11-25 @ 13:21:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0