CHILL-DAG

Sorry för en dålig uppdatering denna helg! Har bara varit sjukt trött och inte haft ork att skriva :P Denna helg har iallafall varit lugn, vilket jag tycker var jätteskönt då jag inte haft en sådan helg på mycket, mycket länge. I fredags träffade jag Anna och Linnea för att gå på hälsomässan i älvsjö :) Sedan vart det idolkväll med ost och kex med mamma. Lördagen red jag som vanligt på morgonen, sedan åkte jag och mamma till södertälje en sväng för att köpa en 20 års-present till min kusin Aurora som vi var och grattade senare på eftermiddagen.
På kvällen gick jag och mamma ut och åt på en italiens restaurang och tog en drink innan vi gick hem igen, det var jättemysigt! Kan verkligen inte komma ihåg sist jag och mamma var ute tillsammans bara vi :)

Inatt sov jag 11 timmar och det var SÅ skönt! jag behövde verkligen det för jag känner mig mycket piggare och gladare än vad jag gjort på hela veckan. Inte för att jag varit sur eller så, men jag har inte kännt mig överdrivet lycklig heller :P säkert sömnbrist. Jag har övningskört både igår och idag och det gick faktiskt jättebra båda gångerna! Idag körde jag till Ica Maxi i hallunda när vi skulle handla till exempel ;) ojoj.
Efter handlingen har jag skrivit klart min svenska-uppsats och nu håller jag på att baka bullar! haha jag kommer bli fet en vacker(?!) dag. Men det är ju bara 5 dagar kvar till grällsta, så då kommer jag väl antagligen tappa nått kilo för att jag rör på mig så mycket.. ;)

Nu ska jag fortsätta med bullbaket! Ni ska få se en bild på mumsigheterna sen...

/S.H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0