LILL-LÖRDAG!

Inte för att jag ska ut ikväll, men det är ju ändå onsdag ;) Igår kväll hade ju jag, Anna, Hilda och Linnea en filmkväll och sov över, vilket var hur mysigt som helst sådär mitt i veckan. Vem har sagt att sånt bara får göras på helgen? Vi tittade iallafall på filmerna "the ring" och "marley & me". Det sistnämnda mer i min smak, jag får panik såfort jag ser en flicka med långt svart hår framför ansiktet efter att ha sett "the grudge"... får fortfarande mardrömmar av den filmen och det var ändå 3 år sedan jag såg den. sjukt.

Imorse när vi vaknade gjorde alla sig iordning ganska snabbt tycker jag (för att vara en skara tjejer som ska slåss om spegeln) och vi åt frukost på MCdonalds! :)




Här kommer dagens outfit också:


Top: H&M
Jeans: Vero moda
Armband: Complement, Åhléns


Jubileumsdagarna fortsätter och imorgon är det musikens dag :) Vilket betyder att jag, Anna och Sofia ska ha egen gospel-lektion för massor av teatrare och dansare på våran skola. Ska bli lite kul, men är ändå något nervös över att det ska gå fel :P Sån är jag.

/S.H


Kommentarer
Postat av: Anna

Vi ska grejja det galant! =D

2009-10-21 @ 22:25:00
URL: http://annakanna.blogg.se/
Postat av: Hedda

Jag tror att jag har en precis likadan tröja. fast kanske inte samma färg.

2009-10-21 @ 22:31:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0