TEAM WELLS OCH FYNDA!

Denna morgons väckning slår alla rekord på mysighets-skalan. Älskling låg och pussade mig på händerna och pannan medan han pillade i mitt hår... blev jag ännu mer kär? Svar: ja :) <3
Väl vakna fixade jag mig iordning då Oscar redan var klar, sen åt vi frukost och åkte till varuhuset "fynda" i falkenberg där Team Wells skulle uppträda på deras 10års jubileum.
Jag blev oväntat välkommen när vi mötte upp kören, så lite glad blev man av kramar :) hih. Resten av förmiddagen var jag med och lyssnade på deras rep och soundcheck, vilket var jättekul då jag nu har lärt mig stämmorna och dansmovsen ;) Kanske blir rekryterad till Wellsarna istället för Team Nanne? Haha.
Efter Giget fick alla i kören en varsin värdecheck på 800 kr till varuhuset, så vi gick och spanade lite grejer till Oscars nya rum. Men jag kom även hem med lite annat...
Hårfön.
Rouge i svagt terrakotta-rosa.
Ögonskugga i guldskimmer.
Navelpiercing.


Navelpiercing i turkost med strass :) (Anna, du får hjälpa mig att sätta i den när jag kommer hem!)
Kvällens Outfit:
Mjukisshorts, top och en mysig tröja á la pojkvän ;)

Nu ska jag försöka få Oscar att gå med på att typ... baka? Kanske för sent... haha.
/S.H

Kommentarer
Postat av: Anna

Åh vilken fin navelpiercing sötnos!

Hjälper dig, och visar hur du gör så att du kan göra det själv i förtsättningen, men jag hjälper dig gärna. Men det kan ju vara bra för dig att veta hur du gör när du inte har mig i närheten ;)



Saknar dig! <3

2009-10-26 @ 15:41:02
URL: http://annakanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0