I ETT REGNIGT STOCKHOLM

God eftermiddag säger folk. Godmorgon säger Steffi och Victoria! Igår somnade vi inte förrän vid 3-4 så vi vaknade sent idag också... men det är skönt.
Snart ska vi iaf in till stan för att kolla i lite affärer och sedan möta upp två sköningar vi träffade på Victoria i kungsan i förrigår för en fika :) Ska bli mysigt.


Victoria och jag :) <3

Jag ska nog köpa med mig lite hårfärg och lite smått och gott från Kicks idag. Det är dags att färga håret lite mörkare igen, det har blivit riktigt solblekt! Till och med Sebbe reagerade över att mina hårtoppar var lite ljusare än resten av håret... (a) Så ja, nu MÅSTE jag färga det.

Nu ska jag vänta på att min nygjorda manikyr ska torka in. Victoria är så duktig på sånt! :) Tack sötnos! Sen ska vi ta oss in mot stan. Hoppas ni får en fin dag!

/S.H

Kommentarer
Postat av: Anna

Ha det så bra mina snyggingar!!!

2010-08-02 @ 17:39:31
URL: http://annakanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0