LADDA!

Goddagens!
Mycket har hunnit hända idag kan jag börja med att säga. Igår var ju jag och Victoria ute med Antonia och Hampus och det var verkligen hur trevligt som helst!  Dom är riktigt härliga personer båda två.

Gårdagen slutade i alla fall med att jag sov över hos Hampus då det blev lite för sent för mig att åka hela vägen hem, så när Hampus imorse skulle ta tåget till sitt landställe fick även jag pallra mig upp och verkligen stressa järnet hem för att hinna byta om innan dagens arbetsintervju.  Så just nu är jag påväg in till stan och laddar inför intervjun med en jordgubb/limedryck från Brämhults! Hoppas det går bra, även om jag helst skulle vilja ha ett ordentligt svar på om jag får jobb i Norge istället… ;) Men man får vara tacksam för det man får.

Efter intervjun ska jag svänga förbi MQ för att träffa butikschefen för att se om jag har någon chans där också J Skulle ju vara underbart kul att få jobba med ett av mina största intressen; Kläder! Haha.

Nej nu ska jag dricka upp min brämhults och förbereda mig lite inför intervjun. Ciao!

/S.H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0