NY VECKA



Guuuu vad skönt det var att få sova ut ända till halv 12 idag! Jag passade på att bara njuta av den sista morgonen utan att behöva masa iväg sig någonstans denhär sommaren, Imorgon börjar jag nämligen jobba. Det är inte speciellt synd om mig (jag börjar kl 17.00), men ändå ;) haha.

Igår tog jag det lugnt och la mig redan kl 23.30. Jag skypade med Sebbe och på tal om det var det en sak jag ville säga till honom som jag glömt bort, men nu kom jag på var det var; Igår var det våran 1 veckas dag!<3 haha. There I said it.

Dagens planer är att söka lite jobb (har redan ringt och mailat runt i Oslo), kolla på Tyra Banks show, laga middag ikväll och sedan träffa Veronica :) En rätt lugn dag med andra ord, så jag hinner nog slänga in ett till inlägg under kvällen.

/S.H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0