DESTINATION: PHIPHI ISLAND!

Halla igen! :D
Sorry for att det inte blev ett inlagg igar, jag forsokte logga in pa bade bloggen och facebook utan framgang da datorerna var sjuuukt sega. Har tagit massor av bilder som jag vill lagga upp, men det finns ingen USB ingang till min kamerasladd pa denna dator.. ska forsoka hitta en dator som har det till imorgon!

Hursomhelst, idag har vi lamnat Katabeach i Phuket och tagit farjan over till Phiphi island :) Efter en massa strul med att hitta ett bra hotell, har vi antligen funnit oss ett najs place nara stranden. Det ar sa otroligt varmt och fuktigt har i Thailand, men jag bara njuter! (Tanker pa mina norska vanner som lever i sibirienkyla och kan inte lata bli att le lite elakt... haha).
Igar blev det en lugn kvall med lite shopping, restaurang och kalla drinkar. Lite skillnad fran vad min och brorsans utgang blev i forrigar! Haha. Galet. Har i Thailand finns det sa manga sakallade Ladyboys: Killar som opererat och klatt sig till tjejer! Ibland ar det pa riktigt svart att se det egentliga konet... hjalp.

Imorgon ska vi aka pa scoobadiving-tur hela dagen och dyka vid korallerna (inte for att jag kommer vaga dyka da det finns sjukt ackliga fiskar har, men lillebror har dykarlicens sa han far det skoj iaf). Sjalv langtar jag efter en ridtur pa stranden och en resa till Monkey Island dar man kan klappa sma sota apor! Wiiih :) Har faktiskt redan klappat en elefant!

Nu ska jag kolla lite pa facebook och sedan blir det att aaaaaaaaaata! Ta hand om er!

/S.H

Kommentarer
Postat av: Anna

Åh vad najs!!! Längtar tills du kommer hem igen, min fina! Hälsa hela familjen med en stor kram från mig!!

2010-12-16 @ 21:07:13
URL: http://annakanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0