"DU HAR JOBBET VELDIG BRA IDAG, DU ER FLINK!"

..Sa min chef till mig när det var dags att åka hem efter 12 timmars jobb! Helskotta vad jag har slitit idag... har hunnit göra sjukt mycket och har varit smått uppjagad under dagens alla timmar, vilket resulterade i effektivitet och ett bra jobb! Så nu är jag nöjd.


Mina ögon är alldeles röda av trötthet, så jag besparar er den hemska synen ;) haha.

Under hela förra veckan fram tills nu har vi fått jobba riktigt hårt, alla vi ansatta. Mycket ska ha hunnit bli gjort eftersom att imorgon är dagen D! Då slår vi upp dörrarna till Europris Grini och jag ska baskemig se till att sälja så mycket så jag kan ta ledigt resten av året, haha. Nejmen det ska faktiskt bli väldigt kul, spännande och skönt att äntligen öppna butiken efter att ha vart med och byggt upp den från scratch! Jag blir ännu mer peppad på tanken av att jag har skapat en del av detta och det känns då extra viktigt för mig att göra ett fortsatt bra jobb. Att jag dessutom är chef över textilavdelningen och därmed får göra vissa adminstrativa uppgifter gör ju att man brinner lite extra för arbetet och vill prestera! :)

Så nu ska jag bara luta mig tillbaka i soffan med mina mjukisbyxor, ta fram kläder till imorgon, och bara taaaaa deeeet luuuuugnt! Puuhh.. Godnatt!

Ps. Jag och Emma har eventuellt fixat en megabra lösning på boende, men vill inte säga mer förrän allt är fullt säkrat! Hihi.

/S.H

Kommentarer
Postat av: amanda

Hej :) fan va länge sen man träffade dig! coolt o vara med och bygga upp allt, måste kännas as kul :)

hoppasallt är bra kraam Amanda (från grällsta 06)

2010-12-10 @ 23:31:27
URL: http://gyllenpanzzar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0