FORSTA DAGEN I THAILAND!

Hej alla darhemma i Sverige och Norge! (vill bara papeka att det ar ett skitskummt tangetbord pa denna dator som gor massa konstiga tecken helatiden, men ni fattar nog vad jag skriver iaf!).

Har i Thailand ar det iallafall helt sinnessjukt underbart!! Det ar varmt, solen skiner, jag har redan fatt farg pa min bleka hy och maten harnere ar helt fantastisk! For att inte tala om stranderna och shoppingen... haha.
Efter en riktigt mysig kvall i byn igar (jag at sushi och jag tyckte om det!!) med massa drinkar och ett avslut pa en reaggebar pa stranden vaknade vi allihopa lite trotta imorse. Men vi tog os ner till frukosten och sen var det bara raka vagen ner till stranden. Dar lag vi HELA dagen och ingen av oss blev branda forutom Fredrik, men det har varit varre! haha.


Nastan hela ganget nar vi sitter och tar en drink pa en jattemysig barpa Katabeach! (Bilden ar tagen precis innan jag fick syn pa en helt sjukt acklig spindel sa jag flog over bordet och nastan borjade grata...hm.)


Allt ar asnajs, men jag kan inte lata bli att sakna min fina... <3

Just nu sitter jag alltsa pa ett internetcafe i Patong. Vi har precis atit pa en restaurang och alldeles strax star det SHOPPING pa schemat! Jag blev helt galen nar jag sag massa snygga sandaler och klackar for bara typ 50 svenska kronor per par! Haha jag kommer komma hem med 64 resvaskor...


Detta at jag ikvall! Varrullar med friedrice och sotsur sas! MUMS.

Vi ska stanna i Kata Beach i typ 2 dagar till innan vi drar vidare till Phiphi island! Har i Katabeach bor vi i ett skitmysigt hotell som bestar av massor av bungalos vid ett berg. Har kommer en bild fran varan utsikt...


Var utsikt fran varan balkong!

Nu orkar jag inte skriva mer, denna dator ar helt sjukt seg! haha. Men nu blir det somsagt shopping och kanske, kanske mamma kollar bort en sekund sa jag kan springa in pa en klubb och bara parta jarnet!! haha. (Btw, mamma laste detta och var snabb med att informera om att hon ocksa ville hanga med... haha).

Men ni far ha det sa bra! For det ska jag ha... hihi.

/S.H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0