TATUED FOR LIFE


Jag och lillebror pa Maya Beach

Aloha!
Varmen, den goda maten, stranden och partyt fortsatter har i pa Phiphi island i Thailand :) Igar akte vi, tillsammans med andra turister, ut med en bat for att snorkla och besoka forst Monkey Island och sedan Maya Beach, stranden dar filmen The Beach spelades in!


Varan bat och bukten vid Maya Beach

Pa samma bat som vi satt det nagra svenskar som var sa sjukt skona och vi hade otroligt kul pa baten med dom! Hela resan var helt galen, haha! Sa nar vi kom i land pa PhiPhi igen bestamde vi oss for att ata middag tillsammans senare pa kvallen :) Dar larde vi kanna varandra lite mer och kvallen slutade med att vi drog ut och festade med dom anda till 4 pa morgonen!


Jag och Pernilla! Jag skojar inte nar jag sager att jag holl pa att do av skratt safort hon oppnade kaften! hahaha.

Nu till overskriften: Jag kan borja med att saga att det inte ar jag som har lagt mig under nalen, utan det var min alskade lillebror! Jag blev helt chokad nar han plotsligt sa att han under en langre tid velat tautera in sin systers namn och menade att det var nu han ville gora det! Jag svimmade nastan. Forsokte nastan fa honom att vanta lite mer och verkligen tanka efter eftersom att den tatueringen kommer sitta dar resten av hans liv, men han var envis och hade bestamt sig. Sa sagt och gjort, har kommer en bild pa masterverket!


Jag blev sa rord sa jag borjade grina innan tatueraren borjade sitt arbete!

Jag skulle verkligen ocksa vilja vaga att tatuera in hans namn. Och nar jag sager vaga menar jag inte att jag tvekar pa att ha just hans namn, utan for att jag blir illamaende safort jag tanker tanken pa att nagon ska sticka in dendar nalen... ajajaj. Och sen vet ju dom flesta av mina vanner att nar det kommer till att gora piercingar, ta hal i orat eller liknande = infektion for mig. Haha. Men jag tycker att tatueringen blev valdigt bra och den betyder verkligen nagot for oss bada! Alskar dig, lillebror!

Efter gardangens rabalder bestamde jag mig for att ta annu en massage vid stranden...


Gissa om jag njot (och somnade) haha!

Nu vantar lite mer shopping och sedan middag. Ikvall blir det inget festande for mig, utan jag ska ta det lugnt och eventuellt kanske hanga med nagra roliga typer pa samma hotell som oss :) We'll see! Imorgon aker vi iallafall vidare fran PhiPhi till Krabi!

/S.H

Kommentarer
Postat av: sofia

åh nejmen va gulligt :)

2010-12-19 @ 19:47:28
URL: http://sufias.blogg.se/
Postat av: Anna

Åh vad mysigt ni verkar ha det!! FYFAN vad söt Jonathan är!!!! åh! Gulligt!

2010-12-19 @ 22:46:33
URL: http://annakanna.blogg.se/
Postat av: Frida

finklutt! va härligt du verkar ha det, sola för mig också!!! <3

2010-12-20 @ 16:51:57
URL: http://friidilinen.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0