ALLA <3 DAG!

Först och främst vill jag hälsa massor av pussar och kärlek till mina nära och kära såhär på alla hjärtans dag! :)
Min älskling är för fin... titta bara vad han har skickat! Jag skickade en ros och ett kärleksbrev till min älskade och helgen vecka 8 ska vi åka en kryssning med Galaxybåten! <3


5 fina röda rosor fick jag från min älskade pojkvän <3 Älskar dig!

Godis och chokladhjärtana fick jag från min kära mor :) Linnea fick också en liten hög med sockersött och en liten hälsning imorse när vi vaknade! hihi.

Idag har jag och Linnea vart och köpt vaniljhjärtan på kaffestugan och sen bara tagit det lugnt. Massa bilder från gårkvällen är upplagda på FB, så kika in dom där vettja ;)

/S.H 


Kommentarer
Postat av: linnea

Så söööt mamma!<3

2010-02-14 @ 19:08:03
URL: http://linneageorgny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0