DAGENS OUTFIT!

Godmorgon :) Idag känner jag mig på mycket bättre humör, tack och lov! Förstår att det måste kännas halvkul att umgås med med när jag blir sådär sne. Iförsig var jag väl inte otrevlig mot andra, höll saken mest för mig själv och avdunstade istället, vilket inte vanligtvis brukar fungera. Men nu så :)

Här kommer dagens outfit...

Jacka - Gina Tricot NY!
Vit top - H&M
Svart tanktop - Gina Tricot
Jeans - Nudie
Halsband - Ernst Forsell Falkenberg
Armband - Ur&Penn
Örhängen - Ernst Forsell Falkenberg

Nu ska jag borsta tänderna och gå till bussen!

/S.H


Kommentarer
Postat av: sofia

sv: åh va jobbigt.. då måste jag ju anstränga mig för att bli bra på bilder hahaha



nej men snygg du är bruden! <3

2010-02-04 @ 11:22:17
URL: http://sufias.blogg.se/
Postat av: Oscar

SNIGG! <3

2010-02-04 @ 18:36:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0