GALAXY!


I bilen påväg till värtahamnen där båten ska avgå. Jonathan är så jävla taggad! ;)


Vi åt en jättegod buffé! Tyvärr glömde jag bort att fota härligheterna, men hann fota Oscars efterrätt! :)


... Och såklart ett glas vin till maten (a).


Inne på TaxFree hittade jag massor som jag verkligen ville bära med mig hem, men eftersom jag måste spara till Italien-resan fick jag bara med mig...


...denhär! ;D haha. Jag som blivit värsta kaffeknarkaren måste ju ha något fancy att dricka det ur!


Mot kvällen blev det såklart att titta på shower, beställa drinkar och dansa!


Artisten Mange Schmidt var där och uppträdde med sina grymma låtar! bl.a "glassigt" :D Kolla vem som står bakom mig... precis ;) hehe.



Många fler bilder från kvällen finns inte, jag spenderade kvällen med att dansa, mysa med Oscar och ha kul!
Kvällen blev sen och dagen efter åt jag, Oscar, Jonathan och hans kompis Rickard frukost på ett fik :)


Jonathan och Rickard kanske festade lite väl hårt? haha.


/S.H


Kommentarer
Postat av: linnea

gud va kul ni verkar ha haft de!:D dask<3

2010-02-28 @ 15:23:12
URL: http://linneageorgny.blogg.se/
Postat av: Anna

Ni verkar ha haft det awesome my dear! :D <3

2010-02-28 @ 15:52:03
URL: http://annakanna.blogg.se/
Postat av: Marie

hahah älska kaffemuggen:P

2010-02-28 @ 18:09:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0