IGÅR OCH IDAG!

Hejhej! Igår blev det inte så mycket uppdaterande då jag var helt slut efter jobbet. Det gick iallafall bra och jag fick med mig lite limpor och en bullängd hem :)

Imorse måste jag ha stängt av väckningsalarmet i sömnen, för jag har inget som helst minne av att jag stängt av något larm! Självklart försov jag mig 2 timmar och fick panik när jag vaknade, men tur som jag hade var Fredrik fortfarande hemma och skulle åka förbi Liljeholmen med bilen, så jag fick skjuts och kom i tid! :) Tack igen!

Under dagen har saker varit som en vanlig skoldag. Nu har jag håltimme och jag ska faktiskt sätta mig och plugga lite gemu eftersom jag har prov snart... sen ska jag väl hänga med Linnea tills kören börjar ;)

Ikväll ska jag och familjen därhemma åka hem till mormor på middag. Ska bli jättemysigt! Jag ska även passa på att visa upp bilden på klänningen jag vill att hon ska sy upp till min student! Jag lägger upp en bild på bloggen när jag vet helt säkert hur den blir...

C yaa!

/S.H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0