VILKEN HÄRLIG DAG!

Godermorgon :) Det känns riktigt skönt att ha fått sova ut och jag känner mig på mycket bra humör idag! Solen skiner, sön glittrar och det är alldeles klarblå himmel... underbart. Min älskling kommer idag! <3

Sedan jag vaknat (vid 10.00) har jag hunnit duscha, haft mini-spa och städat mitt rum. Duktiga jag.
Dagens frisyr håller just på att ta form då jag bestämt mig för att låta mitt blöta hår självtorka till mina naturliga lockar och korkskruvar... Ni får se resultatet på bild sen innan jag går till praktiken :)


Jag har bäddad sängen jättenoga och röjt undan på sidobordet...


... och jag har orkat ta tag i min alldeles för tunga produkthylla ;)

Nu ska jag göra lite frukost till mig själv. Det blir nog en latte och italienskt lantbröd... mums!

/S.H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0