AT FIRST: WORK. THEN: RELAX!

Puh! Ikväll blev jag äntligen klar med min projektrapport! :) Så himla skönt. Så imorgon lämnar jag in den och kan börja fokusera på mitt nya projekt för denhär terminen... avslöjar inom en snar framtid vad det kommer vara! ;)



Jag gjorde en fransk manikyr på mig själv!

Den senaste timmen har jag suttit uppe och fixat naglarna till "Kniven mot strupen" som sänds på Tv3. Jag har sedan i sommras verkligen skött mina naglar och tagit hand om dom som om dom vore mina små bäbybarn. Haha. Det har gått upp och ner under månaderna, men nu börjar dom faktiskt få bättre kvalité. Självklart tack vare ett ordentligt nagelvårdskit; jag hade först ett från apoteket, men har bytt till "Depends mirakel kit" vilket jag tycker fungerar fantastiskt bra! Har behandlat med den i ca 3 månader nu och är verkligen supernöjd!





Mina favoriter just nu!
1. Body Polish "strawberry" - The Body Shop.
2. Body Butter "strawberry" - The Body Shop.
3. Depend Mirakelkit - Bl.a. Åhléns.

Förutom allt detta, har jag även hunnit med en liten spa-behandling i duschen beståendes av kroppspeeling, hårinpackning, rakning av ben, plockat ögonbrynen och massa härlig bodybutter från "the body shop".
Så nu kommer min älskade som kommer imorgon få en mjuk flickvän att sova brevid! :)

/S.H


Kommentarer
Postat av: Anna

Va skööönt! :-) Både att du är klar me rapporten, spa-delarna OCH att du får mysa med orresnorren imon ;)

2010-01-21 @ 22:36:55
URL: http://annakanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0