EMPTY HEAD!

Så nu sitter jag framför datorn igen (hur skulle man klara en kväll utan den?? haha). Satt och lyssnade på massa klipp på youtube där typ 11 åringar kommer och är helt sjuuukt grymma på att sjunga! Dom låter seriöst som dom var i en 30årig kvinnas kropp! Så lite avundsjuka dyker upp lite då och då i klickandet... ;)

Idag var det tänkt att jag skulle öva lite gitarr, men jag har verkligen ingen som helst lust och dessutom så har jag alldeles för långa naglar nu. Jag vill faktiskt byta bi-instrument till trummor istället, jag har provat på det några gånger nu och tycker att det är stört kul! Så imorgon ska jag faktiskt kolla upp om man kan byta.



Angående rubriken åvan så är det somså att jag känner mig helt slapp och har verkligen noll motivation till att börja på projektrapporten ikväll. Jag skjuter upp det till imorgon, precis vad jag tänkte igår... suck. Men imorgon ska jag faktiskt börja med den! Jag är ju så nära MVG...

/S.H


Kommentarer
Postat av: Anna

söötnos!!

Jaha, så det blir trummor istället? Najs!

2010-01-11 @ 21:50:09
URL: http://annakanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0