PRAKTIKPLATS - CHECK!

Under vecka 7 och 8 ska alla treor i min skola praktisera med något inom sin gren, dvs. musik för min del. Så jag ringde precis till Salems Kulturskola där jag en gång var elev och frågade om jag skulle kunna få praktisera där, vilket verkade fungera! :) Så jag ska få hemskickat ett schema inom kort.
Jag var och hälsade på där förra veckan och pratade då med min förra sångpedagog och några andra lärare och det lät som att jag skulle få det lite kul under mina veckor! Jag vet att jag börjar på eftermiddagen och går till kvällen eftersom det är då alla skolbarn har tid för aktiviteter, så sovmorgon blir det nog!

Jag kommer då att praktisera som lite allt i allo, men huvudsakligen inom sång och rock-ensembler :) Jag och min sångpedagog (som troligen kommer vara min handledare) kom överens om att jag kunde få hålla i sånguppvärmningen och göra lite övningar, så det blir kul och lärorikt! Han nämnde också något om att jag kunde coacha barnen när det kommer till själva framträdandet och agerande på scen och det skulle jag nog lära mig otroligt mycket på då det är något jag själv jobbar med och gått kurser i för att utvecklas.
/S.H

Kommentarer
Postat av: Sofia

eller så kommer du till min flöjtlektion ;) måndagar 16:00 haha

2010-01-18 @ 20:10:07
URL: http://sufias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0