SHIT VAD FORT DET GÅR

Idag åkte älskling tillbaka till Falkenberg igen och det känns inte så kul med tanke på att han bara varit här över helgen :/ Det går så himla snabbt... för snabbt.

Så resten av dagen har jag kollat på film och nyss tittade jag på ett nytt program på SVT barn som heter "Ponny Akuten". Jättebra program som handlar om några ungdomar som åker på ett träningsläger med sina "ohyfsade" ponnyer och blir tränade av en känd tävlingsryttare.

Kommande vecka blir det mycket saker som händer; bl.a. har våran skola en föreställning på Nybrokajen på tisdag, sedan kommer Linnea över till mig på torsdag och ska handla/sova över hos mig eftersom vi åker till grällsta nästa helg :) Så det är något att se fram emot!

Nu ska jag bara ta det lugnt resten av kvällen och sedan soooova!

/S.H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0