ÄNTLIGEN EN FRI LÖRDAG

Hejsansvejsan!
Dåligt uppdaterad blogg klagade mamma på i ett mail jag precis läste, men det betyder ju bara att jag har roligt med annat, right? ;) Denna vecka har jag jobbat som vanligt, alltså har inget speciellt hänt på den fronten. Däremot har ett megaproblem uppsatått, men jag ska lösa det. Orkar inte förklara allt i detta inlägg, men jag kan sammanfatta det med att jag måste leta nytt boende. Haha herregud, jag orkar inte bli arg och ledsen när sånthär händer längre, är redan härdad. Det är bara att leta nytt nu. Nya tag.

Idag är jag iallafall somsagt fri. SKÖNT. Så idag sov jag till 11 och ska alldeles strax ta mig ut från lägenheten för att åka in till Oslo S. Där ska jag kika i affärer och kolla om jag hittar något till ett födelsedagsbarn... ;) Efter det ska jag ta mig till Bekkestua hem till Sebbe och hans fina familj! Ikväll ska vi och väldigt många andra nämligen kolla på en teater! Det ska vara en komediteater på NYNORSK, haha! Norge har ju två språk; Bokmål och nynorsk. Bokmål är allra vanligast medan nynorsk är något som kommit under senare år som är helt anorlunda, och eftersom jag bara lärt mig bokmål kommer jag sitta som ett tard och fatta nada, haha! Men det blir nog bra.
En trevlig kväll blir det hursomhelst! :)

Antagligen sover jag över hos min mina också. Ses fram emot! Ha en fiiin dag/kväll!

/S.H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0